Aarhus University Seal

Kollektive anklager i aktuel skandinavisk offentlighed

Info about event

Tuesday 29 October 2024,  at 13:15 - 16:15

Kasernen, Langelandsgade 145, bygning 1584, indgang C, lokale 226 (1. etage)

cand.mag. Rebekka Lykke Ringgaard, forsvarer afhandlingen

Kollektive anklager i aktuel skandinavisk offentlighed

Dato: Tirsdag den 29. oktober 2024, klokken 13:15
Sted: Kasernen, Langelandsgade 145, bygning 1584. Indgang C, lokale 226 (1. etage)

Bedømmelsesudvalg

• Esben Bjerggaard Nielsen, lektor, Institut for Kommunikation og Kultur, Retorik, Aarhus Universitet (forperson)
  • Lisa Storm Villadsen, professor Københavns Universitet, Retorik
  • Jens Elmelund Kjeldsen, professor, Institut for Informations- og Medievidenskab, Universitet i Bergen

Hovedvejleder

• Stefan Iversen, lektor, Institut for Kommunikation og Kultur, Nordiske Studier, Aarhus Universitet

Medvejleder

• Elisabeth Hoff-Clausen, lektor, Institut for Kommunikation, Københavns Universitet.

Ph.d.-forsvaret er berammet til tre timer, afholdes på dansk og er åbent for offentligheden.

En pdf-version af afhandlingen kan rekvireres fra Rebekka Lykke Ringgaard (rln@cc.au.dk) senest den 27. oktober 2024, kl. 12:00